01.09.2015

Głosowanie na książkę miesiąca - sierpień 2015

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Cześć!

Ci z Was, którzy dzisiaj wrócili do nauki czy pracy - mam nadzieję, że nie ubolewacie nad tym za bardzo? Obowiązki obowiązkami, ale chwilę na książkę czy jakąkolwiek inną pasję chyba znajdziecie, zdolni jesteście... ;)

Mnie, siedzącej wśród notatek z materiałem na poprawki, nie pozostaje nic innego, jak tylko pożegnać wakacje, ogłaszając kolejne wybory książki miesiąca. Tym razem wybór jest niestety prawie żaden - zaledwie dwie książki, a tylko jedna może wygrać. Nic to, czasem jest lepiej, a czasem gorzej, prawda? No, to ja już więcej zasad nie przypominam, bo je znacie doskonale.

Głosowanie trwa od dziś, 1.09.2015, do 8.09.2015, do godz. 23.59!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.