01.07.2015

Głosowanie na książkę miesiąca - czerwiec 2015

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Dzień dobry w pierwszą lipcową środę!

Uff, w końcu trochę wolnego. Okres od kwietnia do czerwca włącznie nie był dla mnie i dla bloga łaskawy. Czytałam owszem, dużo, ale z opisywaniem Wam moich wrażeń już było gorzej. A to oznacza, że czeka mnie wielkie wakacyjne nadrabianie zaległości. Będzie mnie więcej, dużo więcej. Przynajmniej taki mam plan. Mam nadzieję, że się z tego powodu cieszycie?

A tymczasem, zgodnie z tradycją, zaczynamy głosowanie na książkę miesiąca. Choć zwycięski tytuł książki czerwca wydaje się dość oczywisty...

Głosowanie trwa od dziś, 1.07.2015, do 8.07.2015, do godz. 23.59!

A tak na marginesie - czy ktoś wie, co będzie 4 lipca? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.