01.05.2015

Głosowanie na książkę miesiąca - kwiecień 2015

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Cześć!

Moi kochani, nie wiem jak dla Was - dla mnie kwiecień był cudownym miesiącem. Przeczytałam tyle książek, że nawet nie zdążyłam o nich wszystkich tu napisać - postaram się nadrobić zaległości jak najszybciej. W sumie dobrze się stało, że mam zapasowe wpisy do napisania i opublikowania - w razie gdybym nie mogła zbyt często przysiąść do kolejnych książek, po prostu dam Wam do czytania coś starszego.

A tymczasem, jak co miesiąc, przystępujemy do wyłaniania książki miesiąca. Jak zwykle głosujecie na jeden spośród wszystkich podanych tytułów i macie na to tydzień.

Głosowanie trwa od dziś, 1.05.2015, do 8.05.2015, do godz. 23.59!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.