23.05.2015

A może by tak nad morze? W lipcu. Z książką. I blogerami

Zdjęcie z bloga Co warto czytać?

Kochani!

Na wstępie chciałabym przeprosić za długą przerwę w pisaniu, ale zbliżający się koniec roku akademickiego, a co za tym idzie - sesja i zaliczenia przed nią nie dają o sobie zapomnieć. Dzisiaj w planach miałam opinię o książce. Ale ona będzie jutro, bo dziś wypadła bardzo ważna sprawa, o której chcę Was poinformować.

Czy pamiętacie mój wpis o spotkaniu blogowo-książkowym z lipca zeszłego roku? Otóż, moi drodzy, szykuje się kolejna, trzecia już edycja tego wydarzenia. Do tej pory uczestniczyłam w tej inicjatywie tylko raz, ale wydaje mi się, że z roku na rok organizatorki tego spędu działają z coraz większym rozmachem, co przekłada się na liczbę uczestników.

Trzecie spotkanie z cyklu A może nad morze? Z książką odbędzie się 11 lipca 2015 roku w Sopocie. Start o godzinie 14.00. Co będziemy robić? Przede wszystkim chyba gadać. Nie tylko o literaturze. Wymieniać się książkami. Integrować się, biorąc udział w książkowym quizie. Zbierać książki dla najmłodszych z Bursztynowej Przystani - pierwszego hospicjum dla dzieci w Gdyni. I robić wiele, wiele innych rzeczy. Pokrótce - spędzimy razem kilka godzin i będziemy się świetnie bawić.

Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, trzeba się spieszyć. Do 20 czerwca można wysyłać zgłoszenia i wyrażać chęć wzięcia udziału w wydarzeniu.

Gorąco zachęcam Was do zapoznania się ze szczegółami imprezy - możecie trochę o niej poczytać chociażby tutaj

To co, do zobaczenia w lipcu w Sopocie? :)

6 komentarzy:

  1. W wakacje jadę do Trójmiasta, nie mam jednak ustalonego terminu. Może się jednak zjawię. Pozdrawiam!

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się wpaść! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie, świetny pomysł :D

      Usuń
  3. Brzmi ciekawie, ale nie wiem czy uda mi się przybyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się postarać, inicjatywa świetna ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.