01.03.2015

Głosowanie na książkę miesiąca - luty 2015

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Cześć!

Najkrótszy miesiąc roku za nami. Nie wiem jak dla Was, dla mnie był on bardzo pracowity - sesja, poprawki, od niecałych dwóch tygodni nowy semestr, konkurs na Blog Roku... No na brak wrażeń i rzeczy do zrobienia narzekać nie mogłam. 

Właśnie dlatego w lutym udało mi się przeczytać tylko 3 książki - całą Atramentową trylogię Cornelii Funke. Jest to jednak dla mnie wynik bardzo satysfakcjonujący, bo sami możecie zobaczyć w postach odnoszących się do tych tytułów - to nie są cieniutkie pozycje. Fakt, że łatwe w odbiorze i dość szybko się je czyta, ale to nadal jest 500 w porywach do niecałych 700 stron. 

I właśnie wśród którejś części tej serii kryje się książka lutego. Wyłońmy ją, kochani. Wiecie, co robić.

Głosowanie trwa od dziś, 1.03.2015, do 8.03.2015, do godz. 23.59!

2 komentarze:

  1. Dla mnie to też był pracowity miesiąc.
    A co do książek również udało mi się przeczytać ich tylko 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w następnych miesiącach było lepiej ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.