09.01.2015

Wyłońmy książkę roku 2014

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Cześć!

W poście, w którym informowałam o rozpoczęciu głosowania na książkę grudnia 2014 pisałam Wam, że już niedługo na blogu pojawi się coś nowego. Ankieta już nie działa, książką grudnia zostały Rywalki autorstwa Kiery Cass. Dziś pora na zapowiadaną nowość.
Otóż - głosowanie się nie kończy. Od dzisiaj przez tydzień wybieramy... najlepszą książkę roku 2014. Zasady są takie same jak przy głosowaniu na książkę miesiąca, z tym, że wyboru dokonujecie spośród dwunastu pozycji (jak łatwo się domyślić - są to tytuły, które wygrały poszczególne edycje zabawy). Wyjątkowo też, z racji tego, że dokonanie wyboru może być trudne przy tylu opcjach, możecie głosować na kilka tytułów. Jeśli dojdzie do remisu, przedłużę zabawę.

Głosowanie trwa od dziś, 9.01.2015, do 16.01.2015, do godz. 23.59!

4 komentarze:

  1. Zagłosowane! :) Wybierałam tylko wśród książek, które oczywiście sama miałam okazję kiedyś czytać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie ;)

      Usuń
  2. Zagłosowałam! Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.