01.12.2014

Głosowanie na książkę miesiąca - listopad 2014

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Dzień dobry w poniedziałek!

Kurczę, jak ten czas szybko leci. Niedawno pisałam takiego posta w styczniu, a tu już za rogiem kolejne Święta Bożego Narodzenia się czają. Wow.

Listopad był miesiącem bardzo ciężkim i słabym, jeśli chodzi o czytanie. Stąd w tej odsłonie głosowania na książkę miesiąca do wyboru jest jeden spośród dwóch tytułów. Zasad nie przypominam, bo je znacie. 
Mam nadzieję, że grudzień będzie troszeczkę lepszy, brakuje mi regularniejszego pisania dla Was ;)

Głosowanie trwa od dziś, 1.12.2014, do 8.12.2014 do godz. 23.59!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.