01.10.2014

Głosowanie na książkę miesiąca - wrzesień 2014 i garść ogłoszeń

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Dzień dobry w środę!

Dziś bez zbędnych wstępów - zaczynamy głosowanie na książkę września 2014. Postarałam się - macie do wyboru jedną pozycję spośród siedmiu. Zasad nie przypominam, bo je znacie.

A teraz garść ogłoszeń parafialnych...
Kochani, wróciłam na studia. Jutro zaczynam zajęcia. W związku z tym informuję, że absolutnie nie mogę obiecać, że będę tak samo aktywna na blogu jak dotychczas. Plan może i nie jest zły, ba, wręcz przeciwnie - jest bardzo przyjemny, ale filologia polska zobowiązuje - będę miała dużo literatury fachowej do czytania na zajęcia (a nie wyobrażam sobie pisać o takich książkach), co zabiera mi spory kawałek czasu, który do dziś przeznaczałam na pracę nad Internetową Biblioteczką. Jedno jest pewne - pisania nie zarzucę, czytania dla przyjemności też nie. Za dużo wysiłku włożyłam w tworzenie tej strony. Postanowiłam: studia studiami, ale niczego poświęcać nie będę. Jedyne co, to posty mogą być rzadziej i może być ich mniej niż 10 na miesiąc, nie wiem jeszcze, postaram się za bardzo Was nie zaniedbać. Mam nadzieję, że mimo wszystko nadal czasem wpadniecie sprawdzić, czy coś napisałam. 

Trzymajcie się, Czytelnicy, i do szybkiego przeczytania!

6 komentarzy:

  1. Uuuu... Filologia potrafi skutecznie zniechęcić do czytania, ale dzięki studiom mojej żony miałem okazję zapoznać się z kilkoma ciekawymi pozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja się nie zniechęcę ;)

      Usuń
  2. Filologia polska ooo ambitnie ambitnie. Powodzenia. Co do bloga oczywiście rozumiem. Sama studiuję i wiem jak to bywa wtedy z czasem na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie dziękuję za życzenia powodzenia, bo jeszcze zapeszę :)

      Usuń
  3. A ja wierzę, że dasz radę to wszystko świetnie pogodzić. Ja sama swojego bloga zakładałam w czasie sesji, a mam około 2 tysięcy stron do przeczytania z tygodnia na tydzień i mimo tego na książki zawsze jest czas! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.