01.08.2014

Głosowanie na książkę miesiąca - lipiec 2014

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Cześć!

Ojej, jak ten czas szybko leci! Dopiero ogłaszałam początek głosowania na książkę czerwca, a tu już półmetek wakacji i kolejna odsłona zabawy.
W tym miesiącu jest słabo, macie do wyboru jeden spośród czterech tytułów. No cóż, takie uroki lata, które nas rozpieszcza pogodą, chyba rozumiecie ;)
Zasad nie przypominam, bo doskonale je znacie, proszę jednak - w miarę możliwości starajcie się zostawić też pod tym wpisem komentarz z informacją, na jaką pozycję oddaliście głos. Pozwoli to uniknąć problemu w razie gdyby okazało się, że ankieta znów nie działa.

A teraz... start! Głosowanie trwa od dziś, 1.08.2014 do 8.08.2014, do godz. 23.59!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że postawisz na Tołstoja :D

      Usuń
  2. Ja z zestawu z tego miesiaca rowniez zdecydowanie stawiam na Tolstoja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucka skomentowała mi blog, nie wierzę!! :D :D :D
      PS. Wiedziałam, że Tołstoj.

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.