01.07.2014

Głosowanie na książkę miesiąca - czerwiec 2014

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Hej!

Po krótkiej przerwie w nadawaniu witam Was w ten pierwszy, wakacyjny wtorek. Mam nadzieję, że spędzicie dni wolne od szkoły w sposób przyjemny! A dziś, jak głosi tradycja Internetowej Biblioteczki, pora zacząć głosowanie na książkę miesiąca. Jaki tytuł zasługuje na to miano w czerwcu? 
Zasady jak zwykle te same, ale... jest jedna dodatkowa, funkcjonująca od dziś. W związku z niedziałającą ankietą w poprzednim głosowaniu, proszę wszystkich biorących udział w zabawie, by oprócz zagłosowania w ankiecie, dali też znać w komentarzach pod postem informującym o rozpoczęciu zabawy, na co oddali głos - pozwoli to uniknąć niespodzianek takich jak ta, która miała miejsce w czerwcu.

Głosowanie trwa od dziś, 1.07.2014 do 8.07.2014, do godz. 23.59!

9 komentarzy:

  1. Hmm... Tak się złożyło, że nie czytałam żadnej z tych książek, ale sądząc po Twoich wpisać i biorąc pod uwagę, że lubię Picoult, oddaję głos na jej książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D "W naszym domu" przeczytaj, koniecznie!

      Usuń
  2. Mamy to w bibliotece, także na pewno nie ominę :D Wypożyczam kilka książek Picoult co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głos na "W naszym domu" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.