19.04.2014

Życzenia świąteczne

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Kochani!

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy życzę, by zbliżające się dni minęły Wam w przyjemnej, rodzinnej atmosferze pełnej ciepła i miłości. Skorzystajcie z okazji - następna dopiero w grudniu! - i pochłońcie tyle smakołyków, ile tylko zdołacie. I nie dajcie się zanadto zmoczyć w poniedziałek. Słowem: Wesołego Alleluja!

Z racji świąt robię sobie przerwę od pisania bloga. Powracam do Was niedługo, bo już we wtorek bądź niewiele później - wszystko zależy od tego, kiedy uda mi się doczytać Tajemnicę szkoły dla panien. Trzymajcie się ciepło!

8 komentarzy:

  1. Wesołych świąt i smacznego jajka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wobec tego Tobie również Wszystkiego Najlepszego.
    Ta Szkoła dla Panien trochę mnie zaciekawiła...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Mnie też zaciekawiła, odkąd przeczytałam post u Jarka Czechowicza i dowiedziałam się, że jego blog jest patronem medialnym tej pozycji.

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.