14.02.2014

Liebster Blog Award

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Dobry wieczór!

Dziś skorzystałam z okazji, że jedna z blogerek, Agnieszka z bloga Książka od kuchni została nominowana do zabawy Liebster Blog Award. Dziewczyna, po odpowiedzeniu na swoje 11 pytań, nie wyznaczyła nikogo konkretnie do dalszego przepytywania, jednak dała znać, że gdyby ktoś chciał - wymyśli pytania. Pomyślałam: czemu nie? I tak oto przyłączam się do zabawy ;)

1. Używasz zakładek, czy zaginasz rogi?
Używam zakładek, nie wyobrażam sobie świadomie i z premedytacją zaginać rogów. Dla mnie jest to równoznaczne z niszczeniem książki.
2. Wolisz książki papierowe czy e-booki?
Kłamać nie będę - z e-bookami doświadczenie mam praktycznie zerowe. Ale i nie mam ochoty zmieniać tego stanu rzeczy. Czytanie dla mnie jest czymś, czego nie powinno się unowocześniać, jeżeli nie ma się ku temu poważnych powodów.
3. Słuchasz audiobooków?
Nie. Próbowałam wysłuchać Lalki, jednak ostatecznie nie podołałam. Przyznam jednak, że ostatnio zaczynam się zastanawiać, czy nie usiłować nadal przekonywać się do audiobooków.
4. Jaka książka Cię rozczarowała?
Ojej, na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Niestety, wbrew pozorom na koszmary czytelnicze natrafiam dość często...
5. Gdybyś mogła spotkać się z dowolnym autorem, kto by to był?
Jodi Picoult. Chciałabym się z nią spotkać, porozmawiać choć przez chwilę. Nigdy wcześniej żaden autor nie oczarował mnie tak bardzo swą twórczością.
6. Czytasz polskich twórców?
Tak, ale zdarza mi się to bardzo rzadko. Planuję jednak nadrobić zaległości.
7. Jaką książkę pamiętasz z dzieciństwa?
Najbardziej, oczywiście, w pamięci utkwiła mi Pollyanna. A zaraz za nią Ania z Zielonego Wzgórza i cykl przygód Harry'ego Pottera.
8. Gdzie najczęściej czytasz?
Tu, gdzie jest mi najwygodniej - czyli w moim własnym pokoju, na łóżku.
9. Czy książka to dobry pomysł na prezent dla drugiej osoby?
Myślę, że jeżeli mamy pewność, że dana osoba lubi czytać, znamy, choć pobieżnie, jej gust i orientujemy się przynajmniej mniej więcej, co już czytała, a czego jeszcze nie - i co ewentualnie z tych nieprzeczytanych pozycji przeczytałaby najchętniej - to książka jako prezent jest bardzo dobrym pomysłem, nawet powiedziałabym, że najlepszym.
10. Spełniasz swoje marzenia?
Staram się. To, czego bardzo pragnę, a co jest w zasięgu moich możliwości, chciałabym jednak osiągnąć, a nie pozostawić w sferze marzeń.
11. Gdybyś miała opisać swój najlepszy dzień w trzech słowach, jak by one brzmiały?
Szczęście, radość i satysfakcja.

Moi kochani, ja również nie wyznaczę nikogo do dalszej zabawy. Jeżeli ktoś ma ochotę - niech napisze w komentarzu, że chce się pobawić, wymyślę pytania.

3 komentarze:

  1. Też wybieram łóżko jako miejsce czytania - najwygodniej!
    A i zgadzam się co do zakładek :) i Harry Potter to moje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że HP to dzieciństwo niemal każdej osoby w wieku 20 lat i troszkę więcej ;)

      Usuń
  2. Ciekawe pytania u mnie w tym siódmym " Ania" byłaby na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.