01.01.2014

Głosowanie na książkę miesiąca - grudzień 2013

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Witam w Nowy Rok!

Tak, wiem, że spora część Was najprawdopodobniej jest świeżo po imprezach sylwestrowych. Mam nadzieję, że się świetnie bawiliście. Ale ja nawyków nie zmieniam i jak co miesiąc, otwieram głosowanie na książkę miesiąca - tym razem grudnia 2013.
Wiem, że znów macie skandalicznie mały wybór - w głosowaniu bierze udział tylko Dziennik nimfomanki i Zło czai się wszędzie - jednak obiecuję, że się poprawię i w następnych miesiącach będziecie mieli większe pole manewru. I więcej do czytania. 
Zasad nie przypominam, bo je znacie, prawda?

A więc... głosowanie trwa od dziś, 1.01.2014 do 8.01.2014 do godz. 23.59!

6 komentarzy:

  1. To rzeczywiście niewielki wybór. Jeśli jednak obie te pozycje warte są czytania, żaden problem zagłosować na jedną z nich. Szkoda, że tak mało mamy czasu:-)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Why not, głosuję. Chciałam ci przy okazji powiedzieć, że pisanie pod każdym zdjęciem "znalezione na Google grafika" jest trochę bezsensu... Szukając zdjecia w Googlach masz przecież odnośniki do strony, do ktorej ono należy. Skopiowanie tego adresu to przecież żaden problem. Bo to tak jak ja bym wkleiła sobie twoją recenzję na swojego bloga i napisała, że znalazłam ją w Googlach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jednak czuję w obowiązku pisać takie adnotacje. Gdybym tego nie robiła, czułabym się jak złodziej ;)

      Usuń
    2. Ale... przecież możesz wpisać adres strony, z której FAKTYCZNIE ten obrazek jest wzięty. Ona się wyświetla przy wszystkich rzeczach w Google grafika. Czemu nie możesz jej skopiować?

      Usuń
    3. Bo tak właściwie o tym nie pomyślałam - wygodniej mi było napisać źródło ogólne. Ale pomyślę nad tym, dobra sugestia ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.