01.12.2013

Głosowanie na książkę miesiąca - listopad 2013 i garść ogłoszeń

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Dzień dobry w pierwszą niedzielę grudnia!

Już od dziś możecie głosować na książkę miesiąca - listopada 2013. O zasadach już wspominać nie będę, tytuły, które biorą udział, macie w ankiecie. Wiem, że wybór w tym miesiącu jest marny, w głosowaniu biorą udział zaledwie dwie pozycje, ale... No właśnie. Ale. I to jest ta garść informacji z tytułu posta, które chcę Wam przekazać.

Otóż, po opublikowaniu postu, w którym proponuję ogólnopolską akcję na rzecz dzieci (zobacz), lawina ruszyła. Okazało się, że jest wielu chętnych do tego, by wziąć udział w takim wydarzeniu. Ja zajmuję się organizacją całości w całym Trójmieście - piszę maile do placówek, nagłaśniam sprawę (choć to staram się robić akurat w różnych miastach), nakłaniam ludzi do wzięcia udziału etc. Spraw organizacyjnych, które trzeba załatwić, jest masa. Oprócz tego, mam jeszcze studia. Dlatego w chwili obecnej - czasu na czytanie nie mam. Zdecydowałam, że dopóki nie zakończy się przynajmniej etap czekania na maile od placówek z informacją, czy się zgodzą, czy nie - zawieszam działalność bloga. Bo nie mam po prostu czasu na pisanie, na czytanie. Oczywiście - ankietę przeprowadzam, ankietę zdejmę w stosownym czasie, uzupełnię odpowiednią podstronę, poinformuję Was też, jaka książka wygrała. Ale to tyle - większej aktywności, proszę, nie spodziewajcie się na razie po mnie. Za bardzo mi zależy na pomocy dzieciakom - już nie tylko z domów dziecka. W grę wchodzą też inne placówki.

Mam do Was prośbę - trzymajcie kciuki, dobra?

Do przeczytania, kotki!

2 komentarze:

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.