01.08.2013

Głosowanie na książkę miesiąca - lipiec 2013

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Witam w czwartek!

Już dziś startujemy z obiecaną zabawą. Jest nią głosowanie na książkę miesiąca. O co chodzi? Tego dowiecie się, czytając poniższy regulamin konkursu.

Regulamin:

1. W głosowaniu może wziąć udział każdy. Nie ma znaczenia, czy jest się obserwatorem bloga, czy może znalazło się go nagle przez przypadek - panuje zasada: chcesz wziąć udział, bierzesz.
2. Każda osoba ma do dyspozycji jeden głos w całej zabawie.
3. Głosujemy w specjalnie przygotowanej ankiecie, umieszczonej po prawej stronie.
4. To Wy decydujecie o kryteriach, wedle których głosujecie. To nie musi być książka, którą przeczytaliście i najbardziej Wam się podobała. Równie dobrze możecie zagłosować na tę pozycję, której recenzja najbardziej Was zaintrygowała do zapoznania się z tytułem. Słowem: każdy powód, który wymyślicie, jest dobry, by zagłosować.
5. W głosowaniu biorą udział tylko książki, które zrecenzowałam w skończonym miesiącu. Krócej, łatwiej mówiąc: od dziś głosujemy na pozycje, które zrecenzowałam w lipcu.
6. Każde głosowanie trwa tydzień. Zaczyna się zawsze pierwszego dnia miesiąca, kończy ósmego dnia miesiąca o godzinie 23.59.
7. W przypadku, gdy po głosowaniu okaże się, że kilka książek ma tę samą, największą liczbę głosów, zorganizowana zostanie dogrywka. Dogrywka to kolejne głosowanie, również trwające tydzień, tyle że ankieta zawierać będzie tylko pozycje, które zremisowały liczbą głosów.

Prawda, że to proste? :)
Nie pozostało mi nic innego, jak tylko ogłosić początek zabawy. Gotowi... Do startu... Głosujemy!

Czas trwania zabawy: 1.08.2013-8.08.2013, godz. 23.59

6 komentarzy:

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.