28.07.2013

Zabawy "55" i "The versatile blogger"

Witam w niedzielne popołudnie! 

Otrzymałam nominację do zabaw 55 i The versatile blogger! Bardzo się cieszę, gdyż jestem w blogosferze zupełnym świeżakiem - bloguję dopiero 24 dni, więc fakt, że zostałam tak szybko przez kogoś zauważona, sprawia mi niezwykłą radość. Za nominację dziękuję Pani Gabrieli Szczęsnej!

Zabawa 55


10 książek, które najbardziej mi się podobały:

1. Jodi Picoult Bez mojej zgody
2. Jodi Picoult Karuzela uczuć
3. Stephen King Cujo
4. Stephen King Christine
5. Nancy H. Kleinbaum Stowarzyszenie umarłych poetów
6. Agatha Christie Morderstwo w Orient Expressie
7. Agatha Christie Tragedia w trzech aktach
8. Agatha Christie I nie było już nikogo
9. Stefan Żeromski Przedwiośnie
10. Zofia Nałkowska Medaliony
Oczywiście, tytułów mogłabym tutaj wypisać znacznie więcej, jednak zostanę przy dziesięciu ;)

9 książek, które się mi nie podobały:

1. Paulo Coelho Weronika postanawia umrzeć
2. Dan Brown Kod Leonarda da Vinci
3. Paullina Simons Ogród Letni
4. Bazell Josh Pokonać kostuchę
5. Adam Mickiewicz Dziady
6. Eliza Orzeszkowa Gloria victis
7. Eliza Orzeszkowa Nad Niemnem
8. Henryk Sienkiewicz Krzyżacy
9. Ernest Hemingway Stary człowiek i morze

8 blogów, które najczęściej odwiedzam:


7 książek, które chcę przeczytać:

1. Stephen King Pokochała Toma Gordona
2. Jodi Picoult Linia życia
3. Ignacy Karpowicz Ości
4. Glenn Cooper Biblioteka umarłych
5. Jane Austen Duma i uprzedzenie
6. Jane Austen Rozważna i romantyczna
7. Robert Marshall W kanałach Lwowa

6 powodów, by sięgnąć po książkę:

1. By zwalczyć nudę.
2. By oderwać się od codziennych problemów.
3. By przeżyć niesamowitą przygodę.
4. By powiększyć zasób słownictwa.
5. By nauczyć się zasad ortografii i interpunkcji.
6. By obcować z kulturą.

5 powodów, by nie sięgać:

Znam tylko jeden - ciężka, uniemożliwiająca czytanie choroba.

4 miejsca, gdzie najlepiej się czyta:

1.  Łóżko.
2. Działka.
3. Korytarz szkolny podczas przerw.
4. W klasie szkolnej po zakończeniu pisania sprawdzianu.

3 autorów, na których książki czekam zawsze za długo:

1. Stephen King
2. Jodi Picoult
Trzeciego takiego autora nie ma - póki co ;)

2 dobre ekranizacje:

1. Weronika postanawia umrzeć
2. Kod Leonarda da Vinci

Zabawa The versatile blogger


Zasady:

1. Podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu.
2. Pokazać logo Versatile blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie:
- nie przepadam za fantastyką,
- uwielbiam herbatę,
- nie cierpię kawy, mdli mnie od samego zapachu,
- pomału wychodzę z długiego kryzysu czytelniczego,
- książka, która nie ma 300 stron, jest dla mnie książką krótką,
- najlepiej czyta mi się z rana i wieczorami,
- od października być może będę studentką filozofii.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują:
No i tu będzie problem. Nie siedzę na czyichś blogach aż tak dużo czasu, bym była w stanie wytypować kogoś konkretnego, a jeżeli już bym była, okazuje się, że ten ktoś już brał udział w zabawie, a powielać nie chcę. Dlatego niech każdy, kto przeczyta ten post, a ma bloga i ochotę się pobawić, czuje się nominowany.
5. Poinformować autorów nominowanych blogów.
Zapraszam do udziału w zabawie wszystkich, bez znaczenia, czy stałych bywalców tego blogowego światka, czy kompletnych nowicjuszy.

Jeszcze raz dziękuję za nominację! :)

4 komentarze:

  1. ooo a ja kawę kocham :)
    Natomiast jeśli chodzi o "Weronika postanawia umrzeć" i "Kod Leonardo da Vinci" to bardziej przypadły mi do gustu książki niż filmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie na odwrót, książek nie mogłam ścierpieć ;) Za to filmy...poezja, po prostu.

      Usuń
  2. Gratuluję nominacji :)
    Bardzo mi się podoba Twój nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się - robiłam go samodzielnie, pierwszy raz w życiu ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.