24.07.2013

Wyzwanie czytelnicze: pokonaj swoją niechęć!

Zdjęcie znalezione na Google Grafika

Witajcie!

W przerwie między recenzjami - cały czas jestem w trakcie czytania Christine - pomyślałam, że możemy się trochę pobawić. Jak? Biorąc udział w wyzwaniu czytelniczym, na pomysł którego wpadłam sama jeszcze wczoraj. Poniżej znajdziecie wszelkie informacje, niezbędne do rozpoczęcia zabawy.

Każdy z nas, mimo że jest miłośnikiem literatury, ma takie gatunki książek, za którymi nie przepada, prawda? Wszyscy wiemy też, że swoje horyzonty należy poszerzać, a z niechęcią choć próbować walczyć. Tak narodził się pomysł wyzwania pod tytułem Pokonaj swoją niechęć.

Główne zasady wyzwania:

1.Nikt nikogo do niczego nie zmusza. To Wy decydujecie, kiedy i czy w ogóle chcecie wziąć udział w zabawie. Zawsze możecie się też z niej wycofać. Jedyny termin, jakiego należy przestrzegać, to 6 miesięcy. Przed upływem tego czasu należy zakończyć wyzwanie.
2. Wyzwanie polega na tym, by każdy z Was wybrał jeden gatunek literatury, którego nie lubi, i w ciągu sześciu miesięcy przeczytał minimum 5 książek z tego gatunku.
3. Żeby nie było zbyt łatwo - aby nie było tak, że ktoś wpisuje byle jakie tytuły, byle sprawiać wrażenie, że wziął udział w wyzwaniu - oprócz wypisania tych tytułów, wszystkie 5 pozycji należy zrecenzować u siebie na blogu.

Formularz przystąpienia do wyzwania:

Data przystąpienia do zabawy:
Gatunek, którego nie lubię:
Tytuły, które przeczytałam/em na potrzeby wyzwania (wraz z autorem i odnośnikiem do recenzji):
Data ukończenia wyzwania:

Pamiętajcie, że to wszystko ma być jedynie zabawą. Jej celem jest próba poszerzenia horyzontów czytelniczych każdego z nas. Kto wie, może dzięki takiemu wyzwaniu ktoś odkryje, że dany gatunek literacki wcale nie jest taki zły?

To jak, moi Kochani? Weźmiecie udział w wyzwaniu, czy będę bawiła się sama? 

3 komentarze:

Drogi Czytelniku!

Jestem wdzięczna za każdy komentarz - nawet krytykę, ważne, by była ona konstruktywna (nie podoba mi się + powód poważniejszy niż 'bo nie'). Chcesz, bym odwiedziła Twoją stronę? Wysil się i napisz sensowny komentarz.